Ürünler
Ürünlerde ne kadar esans içeriyor?
Sıvı parfümlerde %33, katı parfümlerde %40 esans kullanılmaktadır.
Katı parfümlerin içeriğinde ne var?
Katı parfümlerimiz; bal mumu, taşıyıcı yağ ve esans içermektedir. Taşıyıcı yağ olarak 1. sınıf badem yağı kullanılmaktadır.
Koku listenize nasıl ulaşabilirim?
Kokulara Instagram sayfamızın öne çıkan hikayelerinden ulaşabilirsiniz. Instagram hesabımız için buraya tıklayabilirsiniz.
Sipariş & Kargo
Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Siparişiniz kargolanmadan önce bizimle iletişime geçerek değişiklik talebinde bulunabilirsiniz.
Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Siparişiniz en geç 2 gün içerisinde kargoya verilir. Telefonunuza ve mail adresinize iletilecek kargo takip numarası ile siparişinizi takip edebilirsiniz.
Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Siparişinizin son durumunu kargolanmadan önce buradan, kargolandıktan sonra ise kargo firmasının takip sayfasından öğrenebilirsiniz.
Siparişi teslim alırken herhangi bir ücret ödeyecek miyim?
Siparişiniz teslim edilirken kargo firması tarafından ücret talebinde bulunulmaz. Ücret talep edildiği takdirde bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Siparişim paketi yırtılmış, parçalanmış geldi, ne yapmalıyım?
Siparişinizi kargo görevlisi tarafından teslim almadan önce muhakkak paketin deforme olmadığına dikkat ediniz. Ürün paketinde bozulma veya orijinal etiketinde yırtılma varsa `Hasar Tespit Tutanağı` hazırlatmanız gerekmektedir. Hasar tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat etmeniz gereken bir diğer husus kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır. Örneğin, `Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.` gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim esnasında problem yaratmaktadır. Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız.
Garanti
Garanti kapsamını öğrenebilir miyim?
Tüm ürünlerimiz kapak kısmından akıtma ve sızdırmaya karşı ömür boyu garantilidir. Kapak kısmında bir sızma veya akıtma problemiyle karşılaşırsanız Whatsapp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
İade & Değişim
Siparişimi iade edebilir miyim?
Kutusu yıpranmamış, güvenlik etiketi açılmamış ve kullanılmamış ürünlerinizi 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
İade talebiniz için Whatsapp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Değişim yapabilir miyim?
Kutusu yıpranmamış, güvenlik etiketi açılmamış ve kullanılmamış ürünleriniz için 14 gün içerisinde değişim talebinde bulunabilirsiniz.
Değişim talebiniz için Whatsapp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Güvenlik etiketi açılmış ürünü iade edebilir miyim?
Ürününüzün güvenlik etiketi açılmışsa iade gerçekleştiremezsiniz.